Sunday, December 13, 2009

Vandalul Geoana (RO)




Presedintele social-democrat Mircea Geoana a declarat ca va accepta decizia magistratilor la cererea de anulare a turului doi al alegerilor prezidentiale, oricare ar fi aceasta. "In cazul in care Curtea Constitutionala respinge cererea noastra de a anula scrutinul, voi respecta aceasta decizie", a anuntat miercuri Geoana, in cadrul unei intalniri cu presa straina la Bucuresti, informeaza AFP.



Înainte să apelăm la instituţii din străinătate obligaţia este în primul rând internă. (...) Eu sunt convins că şi în Parlament vom putea să ne uităm dincolo de ce spune Curtea în legătură cu astfel de lucruri, sunt convins că şi partea civică, ONG-uri, organizaţii de media vor continua să facă presiuni să se afle adevărul şi vă mai spun ceva: nici eu nu mă las, sunt destul de bătăios şi atunci când ştiu că am dreptate mor cu dreptatea în braţe, deci mă duc până în pânzele albe, mergem şi la CEDO, mergem şi la Comisia de la Veneţia, mergem peste tot, şi nu ca să facem un rău democraţiei româneşti.


De ce ar face Geoana asta? Ne spune tot el:

Îmi voi face datoria faţă de partidul pe care îl conduc până la ultima suflare. În ce modalitate? După o alegere pe care sunt convins că am câştigat-o, în mod normal ar trebui să fie o poziţie de conducere în continuare a acestui partid.


Traducere: pentru a ramane la conducerea partidului, Geoana este dispus sa tina Romania ostatica.

Am vorbit de mai multe ori despre vandalism politic pe acest blog, de obicei atribuindu-i-l lui Basescu si PDL-ului. Geoana s-a comportat pana acum, in aceasta campanie, mai mult decat civilizat. Dar de o saptamana, Mircea Geoana si PSD incearca insistent sa ne convinga ca cealalta tabara nu are monopolul vandalismului.

Cred ca este momentul ca PNL sa se retraga din aceasta sarada a contestarii alegerilor "pana in panzele albe". Cand Curtea Constitutionala se va pronunta, PSD, daca vrea sa-si continue demersul la organismele internationale, va trebui sa-si asume integral si costurile politice.

No comments:

Post a Comment