Monday, December 28, 2009

Honorius (RO)



Probabil secatuit financiar dupa o campanie electorala lunga si dificila, PDL a ales o solutie low-cost pentru alegerile anticipate din Colegiul nr.1 din Bucuresti, pentru Camera Deputatilor.

Conform candidatului desemnat, partidul nu are a-si face griji in privinta finantarii acestei mini-campanii:
Honorius Prigoana a declarat la Realitatea TV ca isi poate finanta singur campania, din venituri personale.

Mai mult decat atat, miza pe personalitati pare a se dovedi un pariu electoral bine gandit pentru PDL:
"Eu sunt un om care are deja o oarecare notorietate si nu cred ca va trebui sa investesc chiar asa de mult" - a spus Honorius.

Iar daca mai e totusi nevoie de o mana de ajutor, familia candidatului este dispusa sa faca si munca voluntara:
"Deja mi-am pregatit bidineaua cu clei si ma duc sa pun afise. Orice imi cere il ajut, este copilul meu", a incheiat deputatul democrat-liberal Silviu Prigoana.



Lasand gluma la o parte, daca PDL nu sufera o infrangere umilitoare in aceste mini-alegeri, inseamna ca Traian Basescu este intr-adevar presedintele tuturor romanilor si apostolul Constitutiei, ca PDL este intr-adevar forta curata a politicii romanesti si speranta vie a modernizarii tarii noastre, ca Elena Udrea este intr-adevar un ministru modest, cinstit, muncitor si competent, ca EBA este mandria tarii la Bruxelles...
Sau ca desfiintarea oricarei limite a decentei in politica trece acum drept un lucru acceptabil.

6 comments:

  1. LOL hahahaha, tare de tot. Honorius. Prigoana Honorius :-)))))))))))))))))))))))))))) notoriu. o fii, in click si cancan? mai stii? (eu nu, ca nu citesc)

    marea familie politica romaneasca e, tot mai mult, parcarea tuturor mutantilor tranzitiei originale. un singur cuvant am, pe care il repet to mai des in ultia vreme: sinistru!

    C.

    ReplyDelete
  2. Doamna Udrea merita iubirea noastra pentru ceea ce face in Romania!

    ReplyDelete
  3. Vezi si o caracterizare corecta a ipochimenului in excelentul editorial al lui Calin Hera in Evz. (nu pot face paste din nou :P )

    C.

    ReplyDelete
  4. @ Anonymous (C.)
    Link-ul la editorialul lui Hera: http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/880978/EDITORIALUL-EVZ-PDL-Honorius-causa/

    ReplyDelete
  5. si cam care e nivelul la care se discuta: "Sa se bucure poporul roman ca n-am pus-o pe Bahmuteanca pe lista" (Silviu Prigoana)-de pe hotnews
    C.

    ReplyDelete
  6. Well, la Bahmu ar fi fost si mai ieftina campania, dat fiind statutul ei de vedeta. Poate data viitoare :)

    ReplyDelete